Aby ste u nás nakúpili čo najpohodlnejšie, používame cookies. Využívaním našich služieb súhlasíte s ich používaním. Rozumiem

4Econ Vše o nákupe Reklamácia

Ako postupovať pri reklamácii

  1. Reklamáciu posiela ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám uveďte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade nejakej nezrovnalosti.
  2. Tovar zašlite s obojstranne vyplneným reklamačným lístkom, ktorý nájdete na spodnej časti faktúry alebo so sprievodným listom, vrátane presného popisu závady. Označte požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  3. Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (tj. z niekoľkých kusov v balení), zašlite len poškodenú časť, nie celú sadu. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
  4. Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používané tovary alebo časť sady vhodne zabaľte.
  5. Balíček zašlite ako obyčajnú, poprípade doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
Adresa pre zaslanie reklamácie:

 

4home,a.s.
 
divízia 4Econ
P.O.Box 200
830 00 Bratislava 3
 
Reklamačné oddelenie: 0220 512 526

Počas volania je vám účtované len volanie v rámci Slovenskej republiky, presmerovanie do Českej republiky platíme my.

E-mail: reklamace@4econ.sk
Otázky: objednavka@4econ.sk

 

Vybavenie reklamácie

Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.

V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, urobíme tak prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou.

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechajte si ujsť novinky a špeciálne ponuky.

Prihláste sa k odberu nášho newsletteru a o všetkom sa dozviete ako prvý.

Váš názor nás zaujíma!

Zavrieť